Canias ERP
CRM, Sales & Marketing

Succesfactor Tevredenheid

Klantentevredenheid is dé succesmeter van elke onderneming. Met Canias ERP Customer Relationship Management (CRM) kan u bedrijfsrelaties niet alleen met klanten (customers), maar ook met leveranciers en andere partijen zonder hiaten opvolgen. Of het nu gaat over emails, documenten, service, offertes of facturen: alle acties rond een contact worden automatisch geordend en zijn via de historiekfunctie ten allen tijde met enkele muiskliks op te roepen - al dan niet gefilterd.

Het klantenrelatiebeheersysteem in Canias ERP bevat:

Verkoop

Geïntegreerd voor een efficiënter verkoopsproces

De verkoopscomponenten in Canias ERP zijn klassiek van aard en dekken nagenoeg alle mogelijke wensen in dit domein af. Door de strikt opgezette integratie is de documentenstroom offerte, order, levering en factuur veiliggesteld.

Dankzij de vernuftige procesparametrisering zijn zowel gemakkelijke als ook zeer complexe verkoopsprocessen, zoals kadercontracten met minimumafnames, betalingsafspraken, drop shipments tot intercompany-processen toe, mogelijk.

Top-features:

  • Optimale koppeling van de buitendienst met Canias Mobile via internet
  • Zeer makkelijke integratie van klanten het de eigen elektronische bedrijfsproces in de zin van Supply Chain Management
  • Geïntegreerd materiaalklassensysteem (kenmerken)
  • Risicomanagement
  • Grafisch ondersteunde product- of variantenconfigurator
    (open en vrij programmeerbaar)
  • E-mail-integratie
  • Integratie van afnameplanning of budgettering
  • Batch- en serienummerbeheer
  • Aanbodcalculatie

Andere features:
  • Geïntegreerde documentenstroomfilosofie (document-tracking)
  • Historiekbeheer van de documenten
  • Archievering van alle documenten mogelijk
    (geïntegreerd Document Management System (DMS))
  • Automatische PDF-afdruk met afdrukvoorbeeld
  • Zeer flexibel prijszettingssysteem
  • Hoge graad van informatievoorziening mogelijk
  • Contracten (hoeveelheid of waarde)
  • Leveringsplannen of cumulatieve hoeveelheden
  • Electronic Data Interchange (EDI)-aansluiting
    (eigen EDI-convertor)
  • Snelzoekmethode voor artikels
  • Verzamelleverbonnen of -facturen
  • Proformafacturen
  • Afbetalingsplannen
  • Statistieken of evaluaties
  • Elektronische handtekening
  • Unieke teksttoewijzing op kop- en regelniveau (meertalig)

Customer Relationship Management (CRM)

Via klantenzorg naar bedrijfssucces

Vandaag volstaat het niet meer gegevens te verzamelen en systematisch daarmee te werken. Om een voorsprong op de concurrentie op te bouwen en te behouden moet men processen en gegevens constant toetsen en analyseren om zo de relatiestrategieën te verbeteren. Canias Customer Relationship Management (CRM) laat u toe uw klanten, leveranciers en prospecten nog beter te leren kennen.

De basis voor de zo belangrijke details, zoals acties, historiek, contactpersonen, adressen, wensen, relaties met de concurrentie, enz. wordt geleverd door de flexibele, geïntegreerde databankstructuur, die in Canias CRM terzelfdertijd als data warehouse gebruikt wordt.

Features:
  • Centraal Communikcatieplattform
  • Hoogste integratiefilosofie
  • Ergonomisch gebruikersinterface
  • Comfortabele gebruikersauthorisatie
  • Web-enabled en platformonafhankelijk
  • Compleet werkbaar vanop afstand
  • Modulair uitbreidbaar
  • Volledige ERP-integratie
  • Klantencontactbeheer
    • Prospect- of klantgegevensbeheer
    • Contactplanning, Contacthistoriek
    • Telemarketingondersteuning
    • Campagnemanagement
    • Standaard e-mail- of brieffunctie
    • Vragenlijstfunctie
    • Klantengroepenanalyse
  • Integratie van servicemanagement, verkoop en documentmanagement
  • Integratiie Collaborator
    • E-mail-client
    • Kalenderfunctie
    • Takenbeheerder
    • Activiteitenbeheer
    • Delegeren en opvolging
    • Adresboekbeheer
    • Short Messenger

Service Management

Effectieve en prompte service verzekert klantentevredenheid en -trouw

De Canias ERP Service Management-module verzekert adequate tools en functies om efficiënt te communiceren en snel services te leveren voor verhoogde klantentrouw.

Alle service-activiteiten, zowel periodiek herhaalde diensten, gebaseerd op onderhoudsschema's, als ad hoc service-orders, die het gevolg zijn van een klantcontact, kunnen opgevolgd en gerapporteerd worden met de Canias ERP Service Management-module.

De periodieke service-waarschuwingsfunctie voorziet in geavanceerde planning van de service-activiteiten voor bepaalde producten. Bovenop de informatie over de periodieke diensten kan informatie over de tijd tussen opeenvolgende servicebeurten, de datum van het laatste servicebezoek en de resultaten van de service-call verstrekt worden. Verder maakt het de opvolging van de servicebediende gemakkelijker; dit kan eigen personeel zijn, een centrale dienst of geauthoriseerd personeel van derden.

Export Management

Handig Export Management met CANIAS ERP

De Canias ERP Export-module voorziet in de mogelijkheid om alle exportprocedures op operationele of documentbasis te volgen en is naadloos geïntegreerd met alle verkoopprocessen van het systeem. Deze module is significant belangrijk voor die firma's, die exporthandelsprocedures uitvoeren binnen hun raamwerk van geaffilieerde import/export-instanties.

Het helpt met het beheren van aangiften, het volgen van aangiften door ze te relateren aan letters of credit, GTIP follow-up enz. Canias kan de kost van aangiften berekenen, samen met die van de vorige aangiften, door speciale formules, eigen aan het bedrijf, toe te passen. Alle standaard en speciale rapporten en formulieren (circulerende documenten, zoals certificaten van herkomst, ATR’s, EUR1’s, facturen, paklijsten, laadbrieven, enz.), die specifiek zijn voor het land van operatie, kunnen gedefinieerd en gebruikt worden.

Adafi Software BV
 
Houwaartstraat, 200 bus 1
Tel  +32 (0)13 77.19.02
3270 Scherpenheuvel, Belgium
Fax +32 (0)13 77.73.72
BTW-TVA-VAT # BE 0415.642.030