Adafi
Technical Support

  • Info
  • Contacteer de Support Desk
Heeft u een vraag of een probleem met één van onze producten, dan kan u tijdens de kantooruren (werkdagen van 9 tot 12 en van 13 tot 17 h) bij ons terecht.

Heeft u een Supportabonnement met Adafi voor het betreffende product, dan is deze service gratis (*). Zonder supportabonnement wordt er 30 € excl. 21% BTW in rekening gebracht per begonnen kwartier.

(*) Een supportabonnement dekt overigens niet de onderstaande dien-sten, die apart in rekening gebracht worden a rato van ons standaard uurtarief (100 € excl. 21% BTW):

  • installeren van de software op een werkstation of server, tenzij dit een gevolg is van een probleem met de door ons geleverde én door ons geïnstalleerde software;
  • customiseren van de applicatie via Visual Basic of andere programmeer-tools;
  • creëren van rapporten in Crystal Reports, Microsoft Excel, Microsoft Access, SQL Server Reporting Services, Gupta Report Builder, e.a.;
  • opleiding

Bel met onze Support Desk op één van onderstaande telefoonnummers en klik op onderstaande knop; voer vervolgens de installatie van het gedownloade programma uit en deel vervolgens de ID mee aan onze supportmedewerker, gevolgd door het paswoord. Zo kan onze technicus uw toestel overnemen.

U kan ons ook een e-mail sturen met een duidelijke omschrijving van het probleem - al dan niet aangevuld met screenshots.

We zijn telefonisch bereikbaar op één van onderstaande nummers:

  • +32 (0)495 300612
  • +32 (0)13 771902

Steeds tot uw dienst.

Adafi Software BV
 
Houwaartstraat, 200 bus 1
Tel  +32 (0)13 77.19.02
3270 Scherpenheuvel, Belgium
Fax +32 (0)13 77.73.72
BTW-TVA-VAT # BE 0415.642.030